Et virkelig godt køb!

I går (fredag) slog jeg et smut forbi en af byens genbrugsbutikker efter job. Der ligger én lige overfor biblioteket, som ofte har nogle ret fine ting til meget få penge. I starten af denne uge fandt jeg f.eks. en gammeldags skoletaske med hank og to forlommer, som blev sat til salg på http://www.trendsales.dk (mit andet hjem!) og hurtig blev solgt.

Jeg ville lige gå forbi i går igen – tænkte jeg måske var lidt for hurtigt ude i forhold til “nye” varer, men jeg var heldig! Jeg fandt bl.a. denne virkelig lækre shopper/skuldertaske fra Friis & Company til en flad tyver. Fantastisk start på weekenden!! Tasken er i virkelig flot stand, og den blev taget i brug allerede et par timer efter køb ;-) Jeg fik et sort, flettet bælte i skindlook med oveni for 5 kr. ekstra.

På vej hjem slog jeg et kort smut forbi H&m, og fandt et ensomt indkøbsnet på et stativ i Divided-afdelingen, uden prismærke. Jeg tog det med op til kassen, og slap 30 kr. for det. Nettet er med et fedt grafisk print, og fremfor alt fra UNICEF for H&m.

Det blomstrede sengetøj på øverste billed med Friis & Co-tasken, er i øvrigt fra H&m’s Home-afdeling, købt på udsalg. Det ryger nok i skabet når sømanden kommer hjem fra langfart (han går heldigvis ikke ret meget op i indretning og lader mig sørge for det meste – men ved min nyvunde blomsterprint-fetisch sætter han dog grænsen!), men når han ikke er hjemme, synes jeg det er dejligt at forkæle mig selv med lidt kolonihave/mormor-hygge ;-)

Skriv et svar

