Blomster + vintage = <3

Jeg har nu fået mine kære taske-køb fra weekenden fragtet hjem fra mine forældre. Derfor bringer jeg lige et close-up, da jeg synes de fortjener at blive beundret lidt ;-) Den fine dåse har også fået en plads. Jeg søgte efterfølgende på den på nettet, og fandt ud af det vistnok er et gammelt chokolade/kage mærke. Men jeg kan i hvert fald dufte, at tidligere ejer af netop denne dåse, har brugt den til the. Den er i øvrigt til salg enkelte steder på nettet til 40-60 kr, så jeg synes bestemt jeg har gjort mig et godt køb, når nu jeg gav ialt 70 kr for både dåse og alle 3 tasker. Kan du ligesom jeg ikke få nok at søde, gammeldags dåser med print, så opstøv diverse loppemarkeder og genbrugser. Der findes SÅ mange fine og søde dåser, som gør det lidt hyggeligere i alle husets rum, og de fåes for ingen penge. Indimellem kan du måske være heldig at finde én, som siden kan indbringe lidt mere, hvis du vil sælge den igen :-)

Tjek lige den sorte taske indeni – min mor og jeg blev enige om at det må være en beautybox, og hvor ser den bare fin og velholdt ud, næsten som ny. Jeg glæder mig allerede til at tage den med på en rejse eller weekendtur, og sætte små cremer m.m. fast i de røde elastikbånd ;-)

I dag fik jeg også post – der er ikke noget som en pakke med posten! <3 Jeg fandt forleden en fin top med blomsterprint på Trendsales af mærket Gina Tricot (http://www.ginatricot.com). Jeg var heldig at få den til en 50’er ink. porto (portopriserne hos Post Danmark er jo desværre efterhånden skudt en hel del i vejret, selvom det er ganske lidt man skal sende), da den har et lille hul ved syningen nederst bagpå. Det gør dog ikke noget, da jeg skal bruge den til en højtaljet nederdel. Jeg har desuden fundet et par længe ønsket shorts fra H&m med høj talje; dem var jeg heldig at få på udsalg til 79,- http://www.hm.com har udsalg (SALE) hele året rundt, og det er bedst at tjekke siden om morgen ved 07-08 tiden, da det er her de lægger nye varer ind på udsalgssiden. Man kan spare virkelig mange penge, og finde nogle fede ting, men man skal være hurtig, hvis man vil nå at have noget af de populære, da det ofte er returvarer som lægges ud, og der derfor måske kun er 1-2 eksemplarer af varen.

3 kommentarer

  1. Jeg elsker også gamle dåser med print! De er lidt sjæl, ikke? *SS*
    Tre tasker og en dåse til 70 kr.! Er du vimmer et kup! Er helt, helt, helt vild med den cognag-farvede! ;o)
    /Maria!

  2. Glemte lige… Trendsales er fantastisk! Er vild med den blomstrede top fra GT! ;o)

  3. Er også – især – helt vild med den cognacfarvede.. ;-) Håber virkelig der snart kommer en stund hvor jeg kan tage den i brug!! Hihi. Fandt lidt flere fine dåser på et lokalt vej-loppemarked i dag, jeg poster billeder senere i dag eller i morgen :-) God weekend!

Skriv et svar

