Smuk og unik sofa søger nyt hjem!

Jeg sælger min fantastiske 2-personers sofa, da jeg må sande, at der desværre aldrig bliver plads til den i mig og min kærestes lejlighed. Jeg brugte den i min gamle lejlighed i ca. 1 år, før jeg fik en anden, og siden har den stået opmagasineret hos mine forældre – men nu skal der ryddes ud, så det er farvel til dette fantastiske møbel! Sofaen er med hynder som kan vendes – blomstrede på den ene side, og grønne på den anden. I overordnet rigtig god stand, farve stadig intakt (ikke falmet), dog med enkelte kradsemærker fra min kat.
Mål: Højde ca. 70 cm Længde: ca. 130 cm Bredde: ca. 67 cm

Sofaen kan afhentes i Svendborg på Sydfyn, og jeg tænker 350-450 kr. som pris-idé. Nogen som er interesserede?? :-)

4 kommentarer

  1. Gid, at jeg havde plads – for den er sørme skøn!!!

    1. Ja, den er simpelthen så fin. Ville også ønske vi selv havde plads til den – er stadig vild med den, og håber den får et godt hjem :-) <3

  2. Maria Højgaard · · Svar

    Hej er den solgt ?

    1. Hejsa,
      ja den er desværre for længst væk.
      Kh Line Cecilie :-)

Skriv et svar

