Efterår

Jeg skal love for, det er blevet efterår her på Fyn. Det har blæst enormt hele dagen, og først nu begynder solen at kigge lidt frem. Bladene er ved at blive røde og gule, og præger efterhånden mere rendestene og fortorve, end træer og buske. Jeg har været sygemeldt i dag, og tilbragt en del tid under min lune dyne med et styks hovedpine og lidt kreativ læsning. Et projekt jeg skal have med på min – efterhånden halvlange! – efterårs-to-do-liste, er helt sikkert denne fine sy-kuffert, fra bogen “Gaveideer”. Om det lige skal være med sy-grej er jeg dog ikke helt enig med mig selv om endnu, tænker det også kunne blive en fin alt-mulig-kuffert med plads til tusser, lim og den slags.

“Gaveideer” af Anne Vittorina Golinelli & Kaja Heilo, Aschehoug 2004

Her til slut vil jeg dele mine seneste udsalgs/rabat-fund med jer – en skøn, imiteret skindjakke fra H&m Divided til 99 kr., med rabat-kode på 10%, og et par søde, blomstrede strømper sat ned til en tyver – også fra H&m. Det er lige til at overkomme, og jeg glæder mig til at gå september måned i møde med denne rå men samtidig søde jakke (bemærk antydningen af pufærmer), der tillige har grønt dyreprint indvendigt. Jakken fås stadig på www.hm.com og findes både i sort og beige.

4 kommentarer

  1. Stine Mangor · · Svar

    Ihhh du må lave nogle kopier af de fine artikler du finder i de bøger..
    Den er da nemlig super fin den kuffert der… :)

  2. Stine Mangor · · Svar

    Hmmm… havde ellers skrevet en kommentar i går…
    Men Line – hvor er det en dejlig side du har fået stablet op… Og du må liiige få lavet kopier til mig, for sådan en kuffert vil jeg da også lave.. :D
    <3 – Stine

    1. Så kom der orden på det – tak for dine søde kommentarer min ven ;-)

  3. Stine Mangor · · Svar

    Haha ja, mig og teknik…
    Og selv tak da… :O)

Skriv et svar

