<3 MONKI

Jeg er tilbage på bloggen hurtigere end regnet med – jeg begyndte at savne :-)

Det nye Monki katalog er på gaden! Well, det har det været nogle uger efterhånden, men jeg har jo ikke rigtig været til stede i den “virkelige” verden, eftersom jeg har haft så meget praktisk at se til grundet omstændighederne. Monki er et svensk mærke, som laver tøj, sko og accessories til overkommelige priser, og så er designet virkelig sjovt, anderledes og über fedt – jeg er i hvert fald forelsket! Du kan tilmelde dig på http://monki.com og modtage deres magasin som – vistnok – udkommer 4 gange årligt. Dette er mit første Monki magasin (efterårsudgaven), og jeg er IKKE skuffet! Magasinet er i super lækker og kraftig kvalitet, og billederne er sjove og stilrige. Der findes bl.a. også små opgaver samt opskrifter på cupcakes i dette nummer :-) Desværre har vi ingen butik i min by som fører dette fantastiske mærke, men jeg har efterhånden købt og byttet mig til et lille udsnit af deres lækre ting på http://www.trendsales.dk

Jeg har fødselsdag i november, og ønsker mig en udflugt + et gavekort til en Monki butik et sted i DK, så jeg håber mit ønske går i opfyldelse! Jeg har aldrig været i en af deres butikker før.

Skriv et svar

