Genbrugsguld

Jeg var på loppen i dag med en god veninde. Som tidligere skrevet samler jeg inventar sammen til min nye lejlighed, og har gjort en sport i at gøre det så billigt som muligt. Jeg har kigget efter en fed lænestol i nogle uger, og pludselig stod den foran mig i en stor garage på Tåsinge med “LINE” skrevet henover den… Kærlighed ved første blik! Vi fik den pruttet ned til 65 kr, hvilket bare gør den endnu mere svær ikke at elske :-) Jeg faldt også over en blomstret brødkasse, som jeg selvfølgelig ikke kunne lade passere. 15 kr. måtte jeg slippe for den.

Jeg har også været i genbrugsen for nylig, men ikke fået delt mine fund med jer. De kommer her – lidt forsinkede:

Disse 3 skønne ting fik jeg for ialt 75 kr. Skoene på det nederste billed blev indviet med et par højtaljede shorts til weekendens tøj-bytte-fest. Bemærk desuden detaljen på de blå sko’s hæl – en lille guldkant. Fantastisk :-)

Har du gjort dig nogle gode og billige fund her i weekenden?

2 kommentarer

  1. Stine Mangor · · Svar

    Elsker brødkassen.. .Fantastiske fund!

    1. Jeg kunne bare heller ikke stå for den! :-)

Skriv et svar

