At holde varmen

Nu har efteråret for alvor sat ind med blæsevejr og dalende temperaturer, så da der gik løn ind i sidste uge, havde jeg for øje at finde en BILLIG men cool vinterjakke. Valget faldt på denne fra H&m, som faktisk var både den billigste og – i mine øjne – fedeste jeg kunne finde. 349,- gav jeg for den. Desuden fandt jeg disse to-pak fingerhandsker, hvoraf det ene par har en sød detalje med en lille sløjfe. 30,- for to par – det skal dog nævnes at min veninde var i gavehumør den dag, og forærede mig dem :-)

Ankelstøvlerne på billedet forneden er ikke foret, så de går ikke til en kold oktoberdag, men jeg opstøvede dem samme sted hvor jeg fandt mine grønne lænestole – til en sum af 25 kr, og de vil være perfekte til efterårets fester. F.eks. til en feminin flæsekjole, en cool buksedragt med korte ben, eller et par højtaljede shorts :-)

Skriv et svar

