Et afbræk

Kære læsere, hermed et afbræk i min travle efterårs-hverdag, så jeg omsider kan få lagt lidt nyt ind på min blog. I skrivende stund ser den ene halvdel af min stue sådan ud:

Jeg er pt. igang med at afslibe of efterfølgende male diverse møbler sorte. Jeg skal desuden have hængt adskillige billeder, lamper etc. op, og det hele tager jo tid, når man også har et job at passe, man snart fylder 25 og har besluttet sig for at holde stor fest, og oveni hatten også arrangerede et loppemarked i går… :-) Derfor har bloggen været lidt på standby.

I efterårsferien aflagde jeg det årlige “Voksen-Loppemarked” et visit – det afholdes på byens Torv, faktisk lige nede foran min hoveddør. Det indbragte følgende fine sager:

En fantastisk (tung!) køkkenvægt, en blomstret taske, et “Madam Blå”-ophængskar til sæbe og en lækker knagerække til entreen. Jeg tror jeg kom af med 260 kr. ialt. I går var det så min egen tur til at arrangere loppemarked – jeg gentog succesen fra i sommer, og en veninde, hendes søster og min underbo joinede mig. Der kom måske ikke helt så mange som håbet, men vi havde en rigtig hyggelig dag i min baggård, og fik da afsat lidt tøj og nips.

Selvfølgelig kom jeg hjem med lidt ekstra fra de andre sælgere ;-) Fire fine krukker som er perfekte til mine fire vinduer i stuen – 10 kr ialt, en gratis (fake) pelskrave og en dejlig bluse/tunika fra Cream til 35 kr, som jeg forelskede mig i ved første øjekast. De to par skindhandsker er nogen jeg faldt over i en genbrugsbutik sidste uge, 5 kr. parret.

Skriv et svar

