Ugler og opbevaring

Mine øreringe (ørestikker) har længe ligget og rodet i en lille æske, og da jeg efterhånden har samlet nogle par, var det altid svært lige at finde de to ens, når man havde travlt og var på vej ud af døren. Så nu er de kommet op på min tidligere opslagstavle, som er meget simpel at kreere :-) Du skal bare have fat i et maler-lærred – det er perfekt til at stikke nåle m.v. igennem – og jeg har så valgt at lime noget mønstret silkepapir på. Andet kan sikkert også bruges! :-) Så kan man jo skifte indimellem som man lyster, hvis man trænger til et nyt look. Herefter har jeg placeret alle ørestikkerne parvis, og nu er det supernemt lige at gå hen og finde det par man skal bruge, plus det ser dekorativt ud.

Et nyt par, som må pynte på mit klassiske smykkestativ i stedet eftersom de ikke er ørestikker, er nogle fine ugler, som en sød kollega har lavet til mig. Jeg har selv bestemt farverne, hvorefter hun har lavet dem ud af miniature perler. Virkelig koncentreret fingerarbejde :-) men resultatet er super, og jeg glæder mig allerede til at have dem på til en festlig lejlighed, eller for at peppe hverdagen lidt op. De er garanteret ikke alt for svære at lave hvis man har lidt kreativ sans, blot kræver det jo nok lidt fingersnilde, da perlerne er ekstremt små :-)

Og så tilbage til Facebook :-) 15 mennesker har indtil videre joinet min Fantastiske Fund-side derinde, og jeg håber mange flere vil komme til. Invitér endelig dine venner, eller lad rygtet gå videre :-) Hvis jeg får rigtig mange “fans” er det min hensigt at begynde på konkurrencer, polls og såkaldte Give-Aways, men det kræver lidt flere brugere/besøgende, før det kan blive rigtig interessant, synes jeg :-) Så SPRED ORDET! :-)

3 kommentarer

  1. Ej hvor en god idé! Det skal jeg da helt sikkert prøve! :)
    Rigtig god blog du har!

    The Fashionphile

    -http://fashionphileme.blogspot.com/

    1. Hej Line :-)
      Tusind tak for din positive feedback! Jeg drøner lige en tur forbi din blog og tager et kig :-)
      Kh Line Cecilie

      1. Så lidt da :) Og du er mere end velkommen :)

Skriv et svar

