Wedges on sale

Forleden var jeg et smut nede i byen med en veninde, og faldt over et supergodt tilbud på nogle seje wedges i Pieces. De var sat ned fra 500,- til 200,- og jeg synes de er cool, fordi de ikke er helt sorte, helt brune eller helt beige, som mange af dem der er fremme pt er. De her i sort skind (muligvis nok imiteret) med en slags ruskindskat ved snørerne (at de har snøre gør at jeg især synes de er flotte) og så en brun hæl. Så jeg måtte bare eje dem :-) Glæder mig til at have dem på en aften i byen, eller til hverdag når foråret melder sin ankomst :-) Jeg har aldrig været særlig god til stiletter – flotte er de, men jeg kan simpelthen ikke ret godt gå på en hæl der kommer over de 8 cm – så jeg synes wedges/kilehælen er en ret smart løsning :-)

One comment

  1. […] nu set deres sidste time :-( Derfor besluttede jeg mig for at bytte mine tidligere omtalte wedges, da jeg i forvejen har et par i brune, og derfor nemmere kan undvære disse, end et par flade […]

Skriv et svar

