Tidsfordriv og gratis glæder

Hvis man, som jeg, ikke har så meget at rutte med i hverdagen – rent økonomisk – må man finde på alternativer i forhold til underholdning. Som beskrevet i et tidligere indlæg havde biograferne landet over f.eks. en dag hvor man kunne få alle billetter til halv pris. Eller du kan undersøge, om du kan benytte dig af andre gratis-tilbud, f.eks. hvis du er medlem af en klub som giver gratis goder, eller dit arbejde måske har rabat-ordninger eller gratis-tilbud i form af sport, biograf, koncerter etc. Jeg var f.eks. en tur i svømmehallen i går ganske gratis.

Når jeg indimellem keder mig eller har en ledig stund, gør jeg også meget ud af at benytte konkurrencer på nettet :-) Især Woman, Sirene og Trendsales kører nogle gode konkurrencer, som oftest er gratis, da man kan deltage i dem på nettet. En god idé er også at finde dine favorit-mærker eller yndlings-netshop-sider på Facebook og blive fan af dem, da de også indimellem udskriver konkurrencer. Det er et mærke som Pieces rigtig gode til; de har indimellem flere konkurrencer dagligt. Siden Nordhjem udskriver også tit konkurrencer, og er samtidig gode til at opdatere med deres udsalg og outlet – her kan virkelig være mange penge at spare på lækre mærker som Rice og House Doctor.

Hvis jeg rigtig keder mig, synes jeg også diverse tests og forums kan være interessante. Jeg har en bruger på http://www.woman.dk, hvor jeg indimellem deltager i debatter og selv spørger andre til råds, f.eks. mht. min blog, noget bestemt vedr. mode etc. De har også ret mange sjove tests. Den anden dag testede jeg eksempelvis hvilken type accessories, der – ilfølge Woman – passer til mig :-) Så kan man jo tage det for hvad man vil. Men en god tidsdræber synes jeg i hvert fald det er.

Til slut skal det jo ikke være en hemmelighed at jeg handler rigtig meget på Trendsales. Jeg sælger især, da det er rart med en smule ekstra til sig selv indimellem. Du kan oprette en profil derinde gratis, men vil du have mere end 5 aktive annoncer, er du nødt til at opgradere til VIP-bruger og betale ca. 60 kr. månedligt. I dag er jeg netop ved at fornye og genoprette alle mine annoncer, så de er klar til februar måned. Her et lille udpluk af det jeg sælger – måske du kunne fristes? Så kontakt mig i kommentar-boksen forneden :-) Flere billeder + oplysninger kan sendes pr. mail.

Mobilpung/neckpurse fra Pieces

Wedges fra Friis & Co str 37

Blandede ting fra Rice – dessertglas, penalhus og teskeer

Lilla kjole fra Monki str S/M

Lampe fra IKEA

Kjole fra Nümph str XS/S

Taske fra H&m

Top fra H&m med fugleprint str 36

Cluedo brætspil for hele familien – endnu mere tidsfordriv! ;-)

Clutch fra Friis & Co

Skriv et svar

