Det’ batter

Jeg surfede forbi nogle debatter på WOMAN i dag, og faldt bl.a. over denne, som jeg synes er ret interessant: http://woman.dk/forum/7/topic/28206 

Nu er det ikke fordi bloggen her skal anvendes som et debatforum, men som jeg før har nævnt synes jeg det er godt – og gratis – tidsfordriv at deltage i diverse debatter; både for selv at modtage råd, men også give ud af det man har, og måske samtidig få sat en ny vinkel på forskellige ting. Lige netop denne debat finder jeg interessant, da et nært familiemedlem har haft brystkræft, og jeg selv har fået fjernet en knude i brystet – dog godartet, heldigvis. Jeg kan ikke helt selv finde ud af hvad jeg skal mene om selve debattens oplæg – men jeg tror jeg tilslutter mig det indlæg der siger, at al opmærksomhed på brystkræft må være positivt, så vi kan få gjort mere ved det.

Nu vi er ved Woman, så har de udskrevet en masse nye konkurrencer inden for de sidste par dage. Du kan bl.a. vinde makeup-pakker fra mærker som Shisheido, Clinique og Lancôme, samt smartphone fra HTC og et kamera fra Nikon. Behøver jeg sige, at jeg allerede har smidt en lodseddel i diverse konkurrencer? ;-)

HUSK jeg selv udskriver en konkurrence når/hvis Fantastiske Fund runder 100 fans på Facebook! Så skynd dig forbi og tryk LIKE :-)

Skriv et svar

