Modeshow

Så er jeg atter hjemme fra aftenens modeshow som blev afholdt på min arbejdsplads, Svendborg Bibliotek. Billederne jeg fik taget blev desværre ikke super kvalitet, men jeg poster dem alligevel. Butikkerne FAIRTRADE og MOSAIK (lokale butikker) havde en stand hver, hvor de solgte tøj og accessories. Var meget fristet, men holdt mig i skindet :-) Første halvdel af showet viste tøj fra butikkerne H&M, WALL STREET, PRINSESSE 2BEN og igen FAIRTRADE. Anden halvdel bestod af den unge, upcoming designer NICKLAS SKOVGAARD‘s seneste kollektion på 20 nye stykker tøj i sort og hvid. Bestemt spændene :-) Atmosfæren var hyggelig, der var lækker musik og folk var mødt op i hobetal, så arrangementet måtte siges at være en succes. Nedenfor aftenen i fotos :-)

Skriv et svar

