Selvforkælelse og Barbapapa-kærlighed

I forbindelse med min mave og tidligere operation, har jeg været til en del undersøgelser, røntgen, scanninger etc. I går var jeg til MR-scanning og havde ikke rigtig nogen forventning til dette. Fandt dog hurtigt ud af at det ikke var det mest spændene. Relativt fastspændt bliver man kørt ind i et rør, og ligger i op til en halv time helt stille med en bold i hånden man kan trykke på hvis man vil ud – men helst IKKE må trykke på, og derfor så meget sværere at lade være! – mens maskinen LARMER. Jeg holdt heldigvis ud og fik det overstået. Nu venter jeg på svar. Bagefter tog min mor og jeg på café, og jeg bestemte jeg godt måtte forkæle mig selv. Det blev til tre søde hipsters, lidt modemagasiner og et udsalgs-fund i H&m. Ialt 90 kr ;-)

Om aftenen tog jeg til PUBQUIZ på en lokal bar med nogle gode venner. Vi vandt desværre ikke, men fik da en god placering. Min veninde havde medbragt en “du er sej”-gave til mig ovenpå scanningen, med bl.a. chokolade, legetøj til min kat og et skønt Barbapapa-krus! Jeg købte selv et matchende postkort på biblioteket i dag. Er vild med Barbapapa-tegningerne, men har aldrig ejet noget med dem før :-)

Pubquiz var super hyggeligt, og kostede mig kun 30 kr. + en sodavand. Der blev også taget et par sjove billeder.. ;-)

I dag kom min skønne nederdel fra Nelly så, men den er desværre lidt lille i det, og må derfor nok sendes retur – medmindre nogen kunne være interesseret i at købe den af mig i stedet? Den er super skøn med det dejligste print og de sødeste sløjfer :-)

Sidst, men ikke mindst, har jeg gjort et par fantastiske madfund. Pakke á 12 stk mini-pizzae’er med pesto, mozarella og tomat fra Aldi til ca. 12 kr, samt 3-pak øko popcorn fra Fakta til 10,- Pizzaerne er spist, og smager fantastisk .-) Popcorn’ene glæder jeg mig til at prøve.

I aften hylder jeg Modeugen, og tager til gratis MODESHOW på mit bibliotek (skal så vidt muligt forsøge af få taget nogle billeder og lægge ud her). Skal du med? :-)

Skriv et svar

