Et særligt fantastisk fund – er søde mennesker i nødens stund

Som omtalt på Fantastiske Fund’s facebook-side har de manglende blogopdateringer i denne uge skyldtes personlige omstændigheder. For at uddybe lidt, kan jeg fortælle at det handler om influenza og et knust hjerte. Sidstnævnte er desværre lidt hårdere at komme sig over end førstnævnte :-) Det tager tid at vænne sig til ikke kun at have mistet en kæreste, men også en rigtig god ven, som fra den ene dag til den anden pludselig er ikke-eksisterende længere. Jeg har heldigvis været omgivet af fantastiske venner. En veninde overnattede den første svære nat, andre har ringet og skrevet og min familie har stået på standby. Fik denne skønne orkidé af min mor – hvis du er fra Svendborg-området, kan jeg fortælle, de kunne erhverves på Torvet i onsdags for kun 30 kr., og muligvis også i morgen lørdag samt kommende onsdag :-)

I aften står den på tv-hygge, og i morgen mere venindetid. Jeg skal til 25 års fødselsdag med en flok skønne piger og en enkelt gut; det bliver dejligt at få tankerne lidt på gled og komme ud blandt andre. Glæder mig til at gøre mig i stand ovenpå en smattet influenza-periode. Hvad fest outfittet står på, ved jeg ikke helt endnu :-) Gaven til min veninde er dog på plads!

I går var jeg nede og hente min gratis prøve på VICHY ansigts creme – der følger faktisk 4 prøver med ialt, så hvis du lægger inde med et Woman blad og endnu ikke har været på apoteket, synes jeg du skal komme afsted :-) Der er 3 forskellige slags at vælge imellem – creme mod uren hud, creme til tør hud og anti-age creme.

Til sidst vil jeg informere om at bloggen nu har rundet sine 3000 besøgende ialt, og at der på fan-siden kun mangler godt og vel 25 fans, før tælleren er oppe på 100, og der kan udskrives konkurrence :-) Præmierne ligger og venter lunt og godt!! God weekend til alle som læser med.

2 kommentarer

  1. Godt at høre at du er – en slags – oppe på hesten igen!:o)

  2. Tak for det :-) Godt selskab og støtte er virkelig guld værd..! God weekend :-)

Skriv et svar

