Valentins Dag

Husk at det på mandag er Valentins Dag! Dagen kan fejres uanset kæreste eller ej, og man kan tage den amerikanske tradition for hvad man synes :-) Selv tror jeg, jeg skal tilbringe tid med min dejlige veninde og hylde single-tilværelsen! Det kan også være jeg kigger op på min arbejdsplads, hvor de har flg. arrangement til den nette sum af 60 kr. Tror helt sikkert det bliver spændene!

Læs meget mere om eventet på Svendborg Hovedbibliotek HER. Mangler du stadig inspiration til hvad du skal lave på selve dagen eller give af gaver, kan du bl.a. hente gode råd hos WOMAN eller simpelthen bare siden der har det hele indenfor netop dette område – VALENTINDAG. Held og lykke med det :-)

One comment

Skriv et svar

