Isabellas + sko-kærlighed

Jeg faldt over denne artikel i det nyeste nummer af livsstilmagasinet ISABELLAS. Det er en fantastisk idé og enormt dekorativt, men det kræver selvfølgelig man lige har et gammelt skab stående. Hvis jeg selv kan opstøve et billigt på loppemarked, kunne det godt være et projekt jeg kunne se mig selv gå igang med. Et mindre skab kan jo også gøre det! Hvor jeg lige skulle stille det henne vil være en helt anden sag – men smuk opbevaring af sine elskede sko kan der vel altid findes plads til ;-)

Jeg sælger i øvrigt mine Isabellas blade til dem der kunne være interesserede. Jeg lægger inde med de 4 nyeste numre, og de er i flot stand – har kun lige været bladret igennem. Bladene er ret eksklusive og forholdsvis dyre fra ny, fyldt med fantastiske tips, billeder og idéer til bolig og have. Det er et populært blad, som vi altid har udlånt på biblioteket ;-) Så slå endelig til – her er penge at spare, og mange kreative sysler i vente :-)

3 kommentarer

  1. Stine Mangor · · Svar

    Babe – hva koster de blade der?!

    1. Uh, jamen de koster 60 kr stk fra ny, så regner med ca. en tyver for hver? Bliver selvfølgelig dyrere hvis de skal sendes, men det skal de jo ikke i dit tilfælde :-)

  2. Obs – så er alle Isabellas bladene solgt.

Skriv et svar

