Valentins Dag…

…har jeg fundet ud af sagtens kan være helt fantastisk, selvom man ingen kæreste har! Min veninde og jeg havde den dejligste aften i går med masser af lækker mad, hyggelige gaver, stearinlys og hjerter, serpentiner og jellybeans…  Hvad skal man så med de mænd…? ;-) Gennem en engelsksproget blog, som jeg selvfølgelig glemte at føje til mine favoritter og derfor ikke kan huske adressen på nu, fik jeg inspiration til at lave nogle søde slik-overraskelser til mine veninder. Fremgangsmåden er utrolig enkel, og alt du skal bruge er et hjerte du evt. har klippet ud af karton eller papir (jeg købte nogle færdige hjerte-kort i TIGER), en klipsmaskine, en tusch og lidt slik (jeg brugte  jellybeans uden bl.a. kunstige farvestoffer, også fra Tiger). Skriv en hilsen på hjertet, klips det sammen, men husk at efterlad en åbning hvor du kan putte slikket i. Klips herefter det sidste stykke til, og tegn en revne på bagsiden, skriv evt. “Riv her”. Det er meningen at modtageren skal rive hjertet midt over, så de kan få fat i slikket – i mit venindes tilfælde blev det ret festligt, eftersom der fløj jellybeans i alle mulige farver rundt om ørerne på os da hun åbnede hjertet ;-) Denne lille gave er meget nem at kreere, og behøves jo slet ikke kun være et Valentins-hit. Den kan altid gives til kæresten, en sød veninde, dine forældre – etc.

Jeg gik shop-amok i Tiger og fandt en hel del mere til vores aften – bl.a. lidt ekstra gaver, og oppyntning til vores middag i form at søde SERVIETTER og festlige SERPENTINER.

Alt ovenstående er indkøbt i Tiger – også det blomstrede kort, gavepapiret og de røde KLISTERMÆRKE-HJERTER, hvor man får to pakker med ca 65 stk i hver for bare 10 kr.

Middagen stod på lækre mørbradbøffer, ovnkartofler, favoritsauce fra Jensens’s og kogte grøntsager :-) Til dessert havde min veninde medbragt en overflod af vores yndlingschokolader – guldkarameller, Fazermints og Dumle! Guf.. :-) Jeg var også så heldig at få lidt gaver, hvilket jeg ikke havde regnet med. Men ikke desto mindre bliver man endnu mere glad og rørt, fordi nogen har tænkt på én :-) Jeg fik de dejligste kort at mine veninder, og en skøn vintage-like blomsterkrukke med – selvfølgelig! – en hjerteblomst/plante. Min Valentinsdag, som jeg ellers aldrig før har gjort meget ud af at fejre, kunne ikke have været meget mere hyggelig og perfekt :-) Håber alle I læsere ligeså havde en hyggelig dag, hvadend I fejrede den amerikanske tradition eller ej. Vigtigst af alt er det jo at vi i hvert fald altid husker hinanden på, hvor meget vi holder af hinanden og sætter pris på hinandens selskab og omsorg.

Det var vist hvad jeg kunne komme op med af kloge og eftertænksomme ord for denne morgenstund – kig forbi senere når jeg offentliggør den første konkurrence her på siden, og viser billeder af alt det lækre du kan vinde :-) Off to work, god dag til jer læsere!

5 kommentarer

  1. Tusind tak Line! Alle er velkommen til at kigge forbi :) …
    Jeg har også kun været med i en kampagne – Dove kampagnen. Er desværre ikke blevet udvalgt til Ritter Sport kampagnen.

    Din blog er da også utrolig hyggelig! Dejligt med en at kende til endnu en blogmedsøster :)

    Knus,
    Rikke :)

    1. Hej Rikke,
      tusind tak for din søde respons – det var også Dove kampagnen jeg var med i. Havde ellers glædet mig til at gnaske Rittersport til den store guldmedalje, men øv! ;-)
      Jeg kigger snart forbi din blog igen. Er du evt. med på et linkbytte?
      Kh Line Cecilie

      1. Ja øv – og det hjælper ikke at alle andre bloggere åbenbart har fået en pakke :P
        Meget gerne, smider dit link ind med det samme :)

        Kh.

  2. Du tilføjes hermed også :-)

Skriv et svar

