Uglerier

Ugler har efterhånden været inde over modebilledet et par år nu, og er stadig ret populære. Er du hoppet med på dillen? Det må man sige jeg er! Her er par udpluk af diverse ugler i mit hjem :-)

Ugler i køkkenet

Sofa-ugle

 

Ugler i mine ører

- snart - ugler på min væg

Mobil-ugle

Lykønsknings-ugle

Papirs-ugle i soveværelsesvinduet

Skærm-ugle

Sidst, men ikke mindst, var min veninde en tur i Kolding i går, og gjorde dette fantastiske fund – ugler i mosaik på en gammel boghandels husfacade. Jeg er helt vild med det! Tak for lån af billedet :-)
Kig forbi senere i dag, når jeg kommer med flere gode Matas-tips, og glem ikke min KONKURRENCE samt AFSTEMNING :-)
4 kommentarer

  1. Øreringene er ret søde!
    Jeg er helt klart også til ugler – men det hører vist mere ind under en generel kærlighed til dyreprints, figurer m.m…:o)

    1. Jeg ved hvad du mener – det er også lige mig! Øreringene er rigtig fine, ja. Lavet af mini-perler, af en af mine kolleger. Så handler det om at være fingerdnild! ;-)

  2. Det endte også med billede nummer 2 :)
    Tak for hjælpen <3

    Jeg er også helt vild med ugler! :)

  3. Det var i hvert fald så lidt! Håber det giver pote ;-)

Skriv et svar

