Ansigtsbehandling i Matas, Svendborg

Som tidligere nævnt har Matas en klub, hvor man, hvis man er tilmeldt, modtager en masse gode tilbud på mail. Jeg fik i går en invitation til en billig Sisley Ansigtsbehandling:

Eksklusiv Sisley ansigtsbehandling.

Vi tilbyder dig en eksklusiv ansigtsbehandling i 60 min. udført af Sisleys kosmetolog Louise. Umiddelbare resultater i form af en hud med fornyet energi og udstråling.
Behandlingen udføres i et aflukket kabine til butikken.

Pris kr. 350,-. Du betaler ikke for behandlingen, hvis du efterfølgende køber 2 hudplejeprodukter fra Sisley (værdi kr. 350) på dagen.

Dagene d. 7.- 9. marts kl 10- 17. Begrænset antal pladser.

Jeg har ikke helt bestemt mig for om det er noget jeg vil gøre brug af, da 350 kr. alligevel er nogle penge i mit budget, men jeg tænkte at det måske kunne være noget for andre i Svendborg/omegn. Der er i hvert fald rigtig, rigtig mange penge at spare, eftersom Sisley er et ret dyrt og eksklusivt mærke. Skynd dig at tilmelde dig klubben på www.matas.dk :-)

Skriv et svar

