Shop åbner på Fantastiske Fund

Den opmærksomme læser har nok noteret sig, at der er kommet en ekstra valgmulighed i menuen foroven, ved siden af “info”. Jeg har valgt at oprette en lille shop med nogle af de ting jeg i forvejen har til salg på Trendsales. Siden vil blive opdateret jævnligt, så kig endelig forbi og se, om der er noget du kan bruge :-) Du kan spørge til mål, flere billeder, mindstepriser m.v., samt byde på en vare, i kommentarfeltet nederst på siden. “Kom & køb” skiltet foroven er i øvrigt lavet af nogle go-card’s jeg engang fandt på en café, med bogstaver til at “klipse” ud. Skal være ærlig og indrømme at jeg tog en PÆN stor bunke – har overvejet at købe nogle små magneter og sætte bagpå, så jeg har min egen køleskabs-poesi, men det må blive et projekt til en anden lejlighed :-)

Inden jeg logger af for i dag, vil jeg lige dele et link med jer til STINES – min veninde er lige trådt ind i den fagre nye blog-verden, og kommer bl.a. med gode henvisninger til forskellige arrangementer, viser os “Dagens Foto” og ligger billeder op af fine ting, hun selv har kreeret :-) Siden er helt sikkert et klik værd, og er også listet under min blogroll. Held og lykke med bloggen, Stinepige :-)

2 kommentarer

  1. Ihh mange tak… og tak fordi du linker til min blog… :)
    Og god idé med en salgsblog ;) hehe… Jeg skal have lagt noget i min, når jeg kommer hjem fra sommerhuset :)
    <3 Kærlighed til dig…

    1. Glæder mig til at se hvad du putter i shoppen :)

Skriv et svar

