Nyt look

Min mor har smidt dette fantastiske spare-tip i konkurrence puljen! :-) Husk at du også kan være med – der er søde Pieces-strømper og lækre ting fra Rice plus en ovverraskelse på højkant – blot send mig dit bedste spare-tip inden mandag d. 28/2 her på siden eller på line_cecilie105@forum.dk – det bedste tip offentliggøres også her på siden :-)

Ja, og så syntes jeg der trængte til nyt look – det er lidt mere enkelt og måske knap så feminint, men meget hygge-vinter-vintage-agtig synes jeg. Hvad synes du?

3 kommentarer

  1. Hehe forældre kan være kloge… ;O) Ved ikke helt om jeg fortryder at min mor kender til min blog…

    Dejligt med nyt layout, kan godt lide striberne – sådan lidt notesbog agtigt… :)
    Kunne dog godt lide det feminine ved den anden – men det jo lækkert at man kan skifte layout engang i mellem… :O)

    Nu må den konkurrence gerne snart slutte, så vi kan se hvad den overraskelse er…

    Kisses, STINE /O)

  2. Ja, det er nemlig smart at det ikke tager mere end bare et par minutter – og så er der nyt over hele linjen ;-)
    Der er kun seks dage til konkurrencen er slut – spændene spændene! Men savner dog lidt flere tilmeldende, kun 5-6 stykker deltager indtil videre… :_)
    Ha’ en rigtig dejlig dag søde Stine.

    Kh Line

  3. Har postet et lille indlæg om din konkurrence (har nok ikke så mange læsere på min blog meeen måske det hjælper… ) og linket på FB… Håber det giver lidt flere indlæg, kender Mette som har deltaget /O)

    Hav selv en dejlig dag…

Skriv et svar

