Lagersalg og konkurrencer

Her smides lige lidt links op til diverse konkurrencer du kan fornøje dig med på denne onsdag aften, samt en liste over forestående lagersalg af lækre sager :-)

  • Bliv fan af Queen in You på Facebook og deltag i deres konkurrence om ét valgfrit item fra deres onlineshop.
  • Vind lækker design-klassiker hos Nordhjem
  • Deltager i diverse nye, lækre konkurrencer hos Woman – der er bl.a. dvd’er, dullegrej, smykker, tøj og parfume på højkant
  • Vind bl.a. en Wake Up Light og tøj fra Modström hos Sirene
  • … og glem endelig ikke min konkurrence, hvor du kan vinde et par søde strømper fra Pieces, party-guirlande og melamin-skeer fra Rice, samt en overraskelse… :-) Løber tilogmed mandag d. 28 – så skynd dig!

Der er en del lagersalg undervejs, hovedsageligt i KBH, så jeg selv går nok glip af dem, men du kunne måske fristes? :-) her er tale om skønne mærker som Munthe Plus Simonsen, Modström, Ida T, Wunderwear og Rützou. Klik dig ind på Trendoutlet og bliv fan, så modtager du automatisk opdateringer så snart der annonceres et nyt lagersalg.

Min afstemning kan der nok snart ikke koges mere suppe på – der er ialt 17 som har stemt, tusind tak til jer :-) det lader til at folk helst vil se flere kreative sysler her på siden, så jeg skal gøre mit bedste! I dag havde jeg f.eks. tænkt mig at få hængt nogle søde knager og greb op i mit køkken og bagefter vise jer resultatet – men det gik helt galt, og endte med en knust skabs-rude! Jeg holder lige en pause med de store handy-ting og holder mig til de mindre og mere overkommelige kreationer de næste par dage ;-)

Måtte også lige dele nederste billed med jer – Sif nød i dag en solstråle på køkkenbordet mens hun puttede sit ansigt godt ind i min sweater… Dyr er skønne! :-)

Skriv et svar

