Din egen opslagstavle

Efter en sidste kontrol-undersøgelse i dag ovenpå operationen mellem jul og nytår, er jeg nu erklæret helt rask. Alt ser ud som det skal, og det er en fantastisk følelse :-) Selvom tingene ikke helt ville som jeg i går, gav jeg mig alligevel i kast med lidt kreativt her i eftermiddag. Jeg har længe haft brug for en opslagstavle i køkkenet, så jeg bestemte mig for selv at lave én. Det er utroligt nemt at gå til.

Du skal bruge: en tom ramme uden glas (min mor havde én liggende jeg fik gratis), et lærred som passer til rammen (dette er 40 x 50 og koster 30 kr i Tiger), et stykke fint papir (dette med print har kostet 20 kr i den lokale butik Bachs), diverse slags lim, en saks og knappenåle

Lim på overfladen af lærredet med limstift og evt. en lidt stærkere, flydende hobbylim.

Placér papiret på lærredet, og sørg for at det glattes helt ud

Fastgør det overskydende papir bagpå med lim eller tape. Du kan evt. også klippe kanterne af, da det kun er lærredets forside som vil kunne ses når det kommer i ramme.

Lim på indersiden af rammen for at sikre, at lærredet kommer til at sidde ordentligt fast

Placér lærredet i rammen, og tryk det godt til (nysgerrig kat indgår ikke i kreationen)

Close-up af det fine, printede papir

Færdigt reslutat - ét styks oplsagstavle, lavet på under et kvarter :-)

Glæder mig til at få den op at hænge i køkkenet, og den søde hæklede kat har allerede fået den særlige plads, jeg lovede den ;-) Kommentarer/ris/ros på dette modtages gerne!

Skriv et svar

