Nyt liv til væggene

I dag har jeg desværre døjet med en del maveproblemer, sådan on and off, og derfor bare tullet rundt herhjemme, så jeg kunne smide mig på sofaen når det blev for slemt. Nu og da blev der tid til lidt praktisk, så jeg fik endelig hængt diverse ting op i stue og i køkken, som snart har stået og samlet støv LÆNGE. Hvis jeg kan nå det, fortsætter jeg i soveværelset i morgen, men jeg har en lidt travl dag forude, da jeg skal til stor fødselsdag hos nogle venner om aftenen :-) det glæder jeg mig i øvrigt meget til. Her lidt resultater fra min bolig i dag:

Opslagstavlen er kommet i brug i køkkenet

Den blomstrede brødkasse er kommet til sin ret, og avis-damen har fået en ny plads

Søde krukker fra House Doctor til ophæng, købt på udsalg hos Nordhjem

Mit "jagthytte"-hjørne med - falske! - udstoppede dyr fra Tiger til 30,- stk og ovale rammer, fundet på loppemarked (ligeså er stol + lampe)

Et must i mit lille hjem :-) "Gammelt" skilt til ca. 60 kr hos lokal butik, "Sibra"

2 kommentarer

  1. Hehe – jeg er meget misundelig på katte-skiltet!:o)

  2. :-) Ja, sådan ét burde alle katte-ejere eje…!

Skriv et svar

