Fødselsdag & forår

Mmm… udenfor skinner solen fra en – næsten – skyfri, blå himmel; sneen drypper fra tagene som vand… der er forår på vej! :-) Det er skønt at være fri for de kolde minusgrader, i hvert fald bare for i dag, og forhåbentlig snart for en længere periode. I aften skal jeg til stor fødselsdagsfest hos et par jeg kender, og jeg glæder mig til at komme ud og lufte lidt blomsterprints :-) Gaveindpakningen afspejler dagens dejlige vejr, med blomstret papir og et bundt påskeliljer.

HUSK i øvrigt at det er på mandag min konkurrence slutter, så send mig straks dit bedste sparetip på line_cecilie105@forum.dk eller skriv det i kommentarboksen forneden, så kan du vinde skønne præmier fra RICE og PIECES, samt en lille overraskelse :-)

2 kommentarer

  1. Tak <3

    Er utrolig glad for alle de kommentarer! Der er ingen tvivl om det er fantastisk at der pludselig er en fyr der vil mere end bare at være venner. Det føles skønt, og har helt klar givet ekstra point på selvværdskontoen.

    Kram :)

    1. Jeg forstår dig 100% ! Der er intet så skønt som at forelske sig – og mærke når det er gengældt :-) Held og lykke med det, Rikke.

Skriv et svar

