Flowers forever

I min verden holder blomsterprints vist for evigt! Jeg er i hvert fald stadig lige forelsket når jeg render ind i noget tøj, service, accessories – you name it – med søde blomster på.. Så sent som i går gik jeg på rest-udsalg hos Vero Moda, og fandt denne skjorte/top til halv pris (130 kr), så den er indkøbt og klar til forårets komme. Den fåes også med røde blomster i stedet for blå.

I dag er min ugentlige fridag, og den er blevet nydt i godt selskab. Min bror fylder år, og den har stået på lagkage med blå glasur, varm kakao og lækre chokoladeboller. Uhm. Er godt mæt, men vi skal snart have lækker take-away. Jeg kan sikkert trille hjem i aften!!

Kig med i morgen når jeg sætter fokus på DIY i forbindelse med den forestående fastelavnsweekend, måske du kan få en idé eller to? :-)

Skriv et svar

