Ka’ du gætte hvem jeg er?

Fastelavn, er mit navn – ka’ du gætte hvem jeg er? I weekenden står den på fastelavn, og jeg skal på den både fredag og lørdag. Oprindeligt havde jeg tænkt mig der derfor også skulle være to kostumer, men ugen her har været ganske travl samt sygdoms-præget, så jeg holder mig til ét. Hvad det blir’, vil jeg ikke afsløre endnu! Jeg vil dog godt røbe, at jeg har ladet mig inspirere af ét af flg. billeder. De er fra special-magasinerne “Burda Fasching”, numrene E 490 og E 540 fra henholdsvis år 1998 og 2000, selvfølgelig lånt på mit kære bibliotek :-) Magasinerne har nogle år på bagen, men indeholder stadig de sejeste udklædnings-idéer, så måske du kan få lidt inspiration her, hvis den står på fastelavnsfest i weekenden, og du stadig er i tvivl om kostume? Bladene er på tysk, indeholder mønster/opskrifter på udklædningerne, og kan sikkert lånes eller bestilles hjem på dit lokale bibliotek. Øverste billed er fra en genbrugs, hvor jeg faldt over en fantastisk, men dog lidt for lille elefant-hat under deres kostume-afdeling ;-)

One comment

  1. Hehe – jeg skal SÅ meget være palme næste gang jeg får en anledning til at klæde mig ud!:oD

Skriv et svar

