Sygdom, søvn, slaphed

…er vist de tre indikatorer for min tirsdag. Det er international Pandekagedag, og jeg skulle have smovset til den store guldmedalje med veninderne her til aften, men i stedet har jeg feber og ondt i halsen, og har sovet det meste af min dag væk. Øv. Sygdom fylder desværre meget i mit liv, og det er jeg så småt ved at indse, men langt fra ved at acceptere. Det er rigtig svært ofte at skulle melde sig syg og aflyse aftaler, da min samvittighed slet ikke kan følge med! Sygdom er også grunden til at dette blog-indlæg desværre bliver lidt forhastet. Jeg har ellers en masse jeg gerne vil dele med jer af små fine køb, konkurrence-tips og meget mere, men det må blive når jeg er på benene igen :-) Jeg er dog så heldig at have haft kort besøg i dag, som medbragte sød syge-gave, så mon ikke jeg snart er på benene igen? :-) Det håber jeg. Et lille billed fra Fastelavn skal I selvfølgelig ikke snydes for. Jeg kom udklædt som – rengøringskone (alt tøj og tilbehør fundet i enten Genbrugsen, Tiger eller Netto). Håber alle jer derude har haft en skøn weekend, tøndeslagning eller ej. Tilbage til den blomstrede dyne og uldsokkerne!

Skriv et svar

