En ordentlig omgang opdatering

Det har været lidt sløvt med blog-updates på det sidste, som flere af jer jo nok har bemærket. Det skyldes til del sygdom og andre personlige omstændigheder. Jeg er ved at være ude på den anden side igen, så nu får I en ordentlig blog-post med et hav af opdateringer ;-) Førdt og fremmest har jeg haft bestilt visitkort her til sitet, da det kunne gøres næsten-gratis hos VISTA PRINT. Bestiller du 250 stk, betaler du kun for fragten, og så kan du få en gratis visitkortholder med i købet. Jeg synes det kunne være meget sjovt at prøve, eftersom jeg jo gerne vil eksponere min blog, og nå ud til så mange som muligt. Tænkte, at jeg kunne vedlægge et visitkort i fremtiden, når jeg sender varer jeg har solgt på Trendsales f.eks. Men ak ja, da visitkortene nåede frem, var de selvfølgelig med forkert telefonnummer ;-) Jeg synes ellers jeg dobbelttjekkede, så jeg ved ikke om det er min, eller Vista Print’s fejl. Jeg regner dog med at tage kortene i brug alligevel, og så bare strege telefonnummeret ud… Nu har jeg dem jo, så skal de næsten også bruges ;-)

I den sidste tid har jeg gjort mig et par små, fine og billige fund, hovedsageligt i Tiger. Foråret skulle meget gerne snart være her for good, og det har jeg besluttet mig for at hylde med ting og sager til hjemmet i forårsfarver, samt naturligvis spirende liv til min potter og vindueskarme :-)

Det karry/løve-gule halstørklæde er fra Pieces/Vero Moda, og noget jeg har ledt efter LÆNGE – ja, nærmest et år vil jeg tro. Det er langt, vamset, blødt og lunt samt med frynser, og perfekt til de sidste vinterdage. Jeg gav ca. 180 kr for det; synes det var prisen værd. Det er allerede blevet brugt flittigt, og har desværre også tegn herefter ;-)

I disse dage er vi ved at ændre en masse ting på Svendborg Bibliotek. ALT materiale skal chippes, da vi skal have nyt udlåns/afleveringssystem, så det har været en stor omgang arbejde. Derfor har vi haft lukket i sidste og i denne uge. Der har også skullet lægges nyt gulv og males enkelte steder. I morgen har vi dog åbent i et tilstødende lokale fra 10-15.30, hvor vi sælger ud af en hel masse udgåede bøger, både børne- og voksenbøger samt serier. Priserne er virkelig billige, og mange af bøgerne i god stand. Har selv hapset lidt med hjem, som det ses på billedet her :-)

Sidst, men ikke mindst, var det WOMAN dag i går. Dvs. jeg fik mit nye Woman med posten, altid en glædens dag ;-) Synes de er blevet rigtig gode til at sætte fokus på budget-livet. I dette nummer har de f.eks. startet en artikel-serie om at leve på budget, hvor første del handler om at forny din lejlighed for bare 500 kr. Tips’ne er bestemt lette og brugbare at gå til, så jeg kan anebefale dig at gå ud og købe bladet og få lidt inspiration!

Tak fordi du læste med – jeg bestræber mig på snarest at vende tilbage igen, så der ikke skal gå så længe mellem indlæggene :-) God torsdag aften til alle jer dejlige læsere som holder ved!

Skriv et svar

