Fragtfri forårs-levering

…hos bl.a. NELLY og BAZAR SHOP. I disse dage får du gratis levering, hvis du handler her. Begge sider har en udsalgs/outlet-afdeling, så der er virkelig mange penge at spare. Jeg faldt bl.a. for denne lampe hos Bazar, sat ned til halv pris, men efter at have gjort lidt research, fandt jeg den faktisk 12 kr. billigere hos Nordhjem med fragten inkluderet, så jeg endte med at bestille den her. Jeg har ledt efter en loftslampe til mit lille køkken længe, men det skulle selvfølgelig ikke være hvilken som helst, og denne er jo med BLOMSTERPRINT, og matcher samtidig mine fine House Doctor lampe i stuen ;-)

Skriv et svar

