Weekendens loppefund

I lørdags var jeg til loppemarked hos nogle bekendte, og jeg gjorde mig nogle rigtig fine fund. Tror jeg slap ca. 200-250 kr ialt, for alle tingene på billedet ovenover, inklusiv det skønne sorte bord! Sådan ét har jeg længe ledt efter, og så stod det der lige pludselig, helt klar og sortmalet ;-) Jeg fik også fat i en del emalje-sager, søde dåser, skønne Anders And-blade fra mit fødeår (en rugbrøds-happer smager bare meget bedre til en Anders And historie!), en rosa kedel, en t-shirt med Beatles print m.m. Nu skal alle de fine ting bare vaskes og gøres i stand, så er de klar til brug.

At der nu efterhånden mere og mere afholdes små private loppemarkeder, tyder på at foråret er ved at gøre sit indtog :-) Vejret på Sydfyn i dag er intet mindre end fantastisk, med solskin fra en komplet skyfri, blå himmel. Humør og overskud stiger bare lige et par grader, når solen skinner – også selvom jeg har haft mig en rigtig Tycho Brahe-dag med bl.a. splinter i foden og en fast”frosset” nøgle i låsen, hm… :-)

Har du været til nogle spændene loppemarkeder for nylig, eller har du planer om det i nær fremtid?

2 kommentarer

  1. Fede køb for ingen penge! Like! Er vild med bordet og de fine dåser!

    1. Tak Regitze! Synes også selv jeg har været lidt heldig ;-) Kunne du egentlig være frisk på et linkbytte??
      Kram

Skriv et svar

