At blive begavet #2

Lige for tiden føles det næsten som om jeg har fødselsdag, eller har opført mig ekseptionelt godt :-) Jeg har fået så mange dejlige gaver af min veninde og min kæreste – føler mig så heldig. Ikke fordi det hele skal gå op i materielle goder, men det er altid rart at føle sig elsket og værdsat. Og jeg KAN altså virkelig godt li’ at få gaver.. Det er altid så spændene!! Min veninde overraskede mig med den sødeste hæklede kanin/hare, lidt matchende den søde kat hun også har givet mig, samt en lækker plade Spongebob-chokolade, som jeg skal hilse og sige smager fantastisk! :D Min kære kærester forærede mig en God-bedring-gave for et par dage siden i form af økologisk jordbærsaft, halspastiller, lakridspiber og et Anders And… :-) Det er så sødt!

I mit arbejde på biblioteket sørger jeg bl.a. for tidsskrifter og magasiner. Dvs. at jeg nogle dage får de nye blade ind som skal sættes på læsesalen, inden de kommer til udlån. Her er ofte små gaver med i form af bøger, film osv. – du kender det fra når du selv køber f.eks. et “Alt for damerne” med en særudgave af en dvd-film, en krimi-bog eller sådan noget :-) Der har været lidt bid på det sidste som det ses på billedet nedenunder. Vi ansatte får lov at snuppe tingene med hjem, og det er altid godt at have lidt liggende som ekstra gaver eller andet sjovt. Glæder mig især til at plante ærteblomsterne fra det nye “Isabellas” blad i min gule altankasse :-)

Den anden dag jeg var et kort smut i Fakta, og faldt over den sødeste lille bordstøvsuger… Lidt unødvendig og så alligevel slet ikke til at stå for ;-) Håber den kan tage diverse kattehår og brødkrummer på sofabordet! Ca. 40 kr i Fakta, og fås også i andre former/figurer.

6 kommentarer

  1. Hey LC. Tak for din kommentar :) Med linkbyt, mener du så at sætte hinanden på blogroll eller hvordan? :-)

  2. Hej Regitze :-) Ja, det var det jeg tænkte, men ved ikke om det er noget du gør dig i? :-)
    Kh

  3. smider dig på min blogroll :p lidt hyggeligt at udveksle – thesmallone woman :p

    1. Det lyder rigtig fint – du vil også være at finde på min senere i dag :-)

  4. Jo, sure, har lige lavet én, så det kan vi sagtens finde ud af:) Jeg gør det med det samme, du!

  5. Hej Regitze – det lyder bare super, du bliver tilføjet min blogroll i løbet af i dag :-) Kh

Skriv et svar

