En blandet landhandel

Hermed lidt ugentlig opdatering fra mig! Til de af jer som følger med i bloggen via Facebook, vil I vide, der har været lidt virus på min computer, og jeg derfor har haft nogle dage hvor jeg ikke kunne bruge den. Det skulle der gerne være orden på nu – håber jeg ;-)

Påsken står for døren, og i år har jeg bestemt mig for at lægge lejlighed til en sammenskuds-påskefrokost for veninderne. Det skal løbe af stablen om ca. halvanden uges tid, og jeg har selvfølgelig allerede været ude og shanhai’e diverse pynt; det er jo nærmest det halve af det ;-) Fandt det meste i Tiger, og lidt i Kvickly. Jeg skal naturligvis nok diske op med nogle billeder når tiden kommer! Et sammenskudsgilde er jo i øvrigt en billig og nem måde at holde lidt fest på, hvis man, som jeg, ikke har verdens vildeste økonomi :-) Alle deltagere tager en ret med hver og det de selv har lyst til at drikke, og så står jeg også for en ret, samt borddækning og pynt. På den måde bliver man som vært ikke helt ruineret, og man får desuden smagt på lidt forskellige kogekunster ;-)

Til slut lige et billed af en sød te-dåse jeg faldt over i en genbrugs sidste uge (nu er jeg ikke selv den store te-drikker, men det er jo altid rart at have noget fint at byde te-drikkende gæster på!), den kostede mig fem kr. Og så et link til  BUBBLEROOM som lige nu byder på fri fragt – det kan jo være du også står og skal til noget påskefrokost og mangler noget fint at tage på? :-)

One comment

  1. ejh nogle skønne fund du har gjort dig!!! man bliver helt påskeglad :p – måske man skulle i tigeren hmmm

Skriv et svar

