Genbrugs-kup & Biblo-fund

Øj, en travl dag jeg havde mig på job i dag! Små-løb 3 timer i streg, og pulsen var høj da jeg fik fri efter lidt overtid. Men det var nu en rar fornemmelse. Følte jeg havde gjort det godt, og samtidig fået mig lidt motion ;-) Bestemte mig for at forkæle mig selv lidt med nogle Ps 3 spil. Jeg ejer dog ikke selv sådan én, men kan nasse lidt på kærestens, og så er det jo også en sjov ting man kan gøre sammen! Fik fat i nogle BUZZ-knapper og tilhørende quiz-spil, glæder mig helt vildt til at prøve det. Er ret ny inden for playstation-verdenen :-) Hapsede desuden et andet slags quiz-spil, og så kunne jeg naturligvis ikke stå for “Where the wild things are” – når man er så stor fan som jeg, må det også afprøves i spil-form! Bagefter gik jeg en tur i genbrugsen overfor biblioteket, og var heldig at finde to store dåser i henholdsvis rød og creme, den ene med det fineste blomsterprint. Den minder mig lidt om kagedåsen fra børnebogen med Alfons Åberg, “Fiks klaret” hedder den vist – hvor han ikke må være med til at spille kort med sine store fætre, og går i bedstemors kagedåse :-)

Nå – det var et lille sidespring! For lidt tid siden faldt jeg over nedenstående bog på biblioteket, og den skreg jo på at blive lånt af lige netop mig ;-) Heri er mange gode tips/idéer og bestemt et kig værd. “Nyt og brugt til små penge” af Emily Chalmers, forlaget Aschehoug.

Skriv et svar

