Søndagsåbent 1. maj

I dag er det som bekendt 1. maj, og Svendborg summer af politik, øl, unge mennesker og røde farver. Jeg har dog ikke selv været ude med fanen, men nydt det relative gode vejr med en lille tur ned i byen, der i dagens anledning havde åbent i en del butikker. I formiddags fejrede familien og jeg min morfars 81. år, med rundstykker, pålæg, kage og hvad der ellers hører sig til :-) Derefter tog min kæreste og jeg på en lille byvandring med min mor, og jeg fik gjort et par gode fund. Bl.a. en skjorte og et par sko fra H&m, og en 2. sorterings-top fra Vila til meget billige penge (først kunne jeg ikke se hvad 2.sorteringsfejlen var, men efter at have blitzet toppen, kan jeg se den har nogle pletter – det kan forhåbentlig ordnes med lidt sulfo og derefter en tur i vaskemaskinen). Jeg elsker toppens brændte farve og lette look, og skjorten + skoene er til et afslappet hverdagslook :-) I går slog jeg vejen forbi en tøjbutik med ophørsudsalg, og gaflede mig en samling billige bøjler. Især dem til bukserne er jeg glade for, da jeg altid står og mangler den slags, og snart skal have en stand på byens tøj-luksus-loppemarked her i juni – snart mere om dét her på bloggen :-)

Hos VERO MODA MEMBERS CLUB kører de pt en konkurrence om lækker wellness-ophold samt tøjpræmier – hvem kunne ikke bruge sådan noget?? :-) Jeg skal i hvert fald huske at deltage, her inden 9. maj!

Til slut et skønt billed af min dejlige kat, som her i maj måned fylder fem år. Synes tiden er gået så stærkt. Tænk hun allerede har boet her hos mig så længe! Al kærlighed til dyrene <3

Skriv et svar

