En stille weekend

Husk, du kan følge Fantastiske Fund på FACEBOOK. Her postes links til billeder, udsalg, tilbud og konkurrencer, som ikke kommer med på bloggen. Skynd dig – du skulle nødig gå glip af noget! :-) Hop ind på linket og tryk like/synes godt om.

Søndag aften – en helligdag efterfulgt af weekend er ved at være ovre. I morgen melder hverdagen sig igen, og engang i nat kommer min kæreste hjem efter hans første uge på sit nye job, der bl.a. har budt på overnatning i lystyacht, fly-tur med privat jet, en tur til Frankrig og en gå-tur i Cannes. Jeg glæder mig til at få ham hjem igen, selvom det desværre kun er for et par dage. Min weekend har været ganske rolig; jeg har jo ikke kunnet foretage mig så meget ovenpå operationen i onsdags, men det har nu egentlig passet mig ganske fint. Jeg nyder at åbne min altan-dør, og se at alt endelig er i den skønneste orden derude og klar til sommerens komme. Aften-vejret har budt på tordenskyer og masser af regn til alle mine nye blomster og planter. I går fik jeg nogle længe ventede og dejlige varer med posten. I dag fandt jeg en halvtredser, da jeg skulle ned med mit vasketøj – jeg føler mig så heldig! Tv’et har kørt på programmer om unge og alkohol, unge og små børn – unge og ansvar. Maven har nydt godt af spaghetti med kødsovs, et hav af rugbrødsmadder, billig-cola, kylling med grøntsager og chokolade til den søde tand. Min kat havde fødselsdag i går; hun har leget, kradset, ædt, puttet, gryntet og miavet hos mig i fem dejlige år. Min weekend har nu været ganske rar :-) 

Som lille troede jeg, det var BEDER man spiste på St. Bede Dag. Ikke hveder.

En hilsen fra min ene sviger-far (jeg er nemlig så heldig at have to). Kan man blive andet end blød om hjertet…? I den medfølgende avis (Bornholms Tidende), var der en stor artikel om ham i anledningen af hans 60-års dag for nylig.

Fantastiske sko fra Kvickly til 80,- De så på mig, og hoppede derefter op i kurven helt af sig selv!

Morskab og tidsfordriv på far’s og mor’s puter <3

Byttehandel på Trendsales – blomstret kjole fra ASOS

Billigt køb på Trendsales – bluse fra OUTFITTERS NATION (indviet i dag til slim jeans og mao-sko)

Fødselsdags-kat. Gavebåndet er muligvis den allerbedste gave.

Jubii – kattegræs!

Finders keepers <3

Tordenskyer over Svendborg

Skriv et svar

