Point-sider; hot/not?

 

 

I disse dage hvor jeg har lidt ekstra tid tilovers, bl.a. grundet sygdom og en kæreste som arbejder i en anden by, har jeg brugt lidt tid på at udforske et par såkaldte point-sider. Altså websites, hvor man tilmelder sig diverse spørgeskema-undersøgelser, modtager point for dette, og kan ombytte pointene til f.eks. gavekort, ting (tøj, bolig-halløj, spil m.m.) eller bruge dem som lodder i lotteri. Jeg har endnu ikke optjent point nok til at bytte dem til “virkelige ting”, og går ud fra der går ret lang tid før dét lykkedes. Har nogle af jer derude erfaringer med disse point-sider – om det kan betale sig overhovedet, og har I links til nogle, I er specielt glade for?? Idéen er jo i sig selv rigtig god, hvis man alligevel har en del tid man ikke ved hvad man ellers skal bruge på, og belønningen i sidste ende er “gratis” ting man kan gøre brug af. Selv er jeg tilmeldt TOLUNA og YOUGOV, hvor jeg hælder til at sidstnævnte er mest troværdig. Hvad er din holdning/erfaring?

One comment

  1. Rikke · · Svar

    Den kommer op i løbet af i dag :)

Skriv et svar

