Teknik der driller

Kære læsere – min blog/Wordpress driller vældigt de her dage… Havde jo egentlig en masse billeder fra ugens løb jeg gerne ville dele med jer, men teknikken vil ikke helt som jeg. I hvert fald forsvinder flere af  billederne og tilhørende kommentarer så snart jeg gemmer som kladde, eller forsøger at udgive indlægget. Jeg håber problemet snart lægger sig!! Indtil da kan du følge bloggen på FACEBOOK (husk at trykke “like”/”synes godt om”), hvor jeg vil komme med små opdateringer hyppigt, indtil bloggen fungerer igen. Jeg beklager!!

Skriv et svar

