KONKURRENCE

Tadaa! Fordi det er sommer, fordi FF på Facebook har rundet de 100 fans, fordi sitet snart sniger sig op på 10.000 hits, og fordi jeg gerne vil skabe lidt mere aktivitet omkring bloggen her, udskrives der nu en konkurrence/give-away :-) Du kan vinde alle lækkerierne på billedet ovenover, som er flg.:

  • Brun, rummelig taske i skind-look
  • Søde papkrus med jordbær-print til sommerbordet á 6 stk
  • Cow-parade-ko-look-a-like til egen dekoration
  • Strå/net-taske til egen dekoration
  • 2 bøger – “Charlie Hotel Oscar Kilo” af Maise Njor og Camilla Stockmann + “Mit liv på et fad” af India Knight
  • 2 DVD-film – “What happens in Vegas” med bl.a. Cameron Diaz og Ashton Kutcher + “Friends with money” med bl.a. Joan Cusack og Jennifer Aniston
  • Oppusteligt “bade-bræt” fra ID Hair
  • Stribet bordløber i stof

Alle disse lækre sager er nogle jeg har haft liggende, og aldrig fået taget i brug. Der er både lidt til den kreative, den hyggelige og pynte-pigen, og det kan altsammen kan blive dit, hvis du deltager i konkurrencen, hvor reglerne er meget simple (alt du behøver for at deltage, er faktisk bare en profil på Facebook):

  • Kopier linket i browseren foroven (linket til dette blog-indlæg) til din status, og del med dine venner
  • Gå derefter ind på Fantastiske Fund’s FACEBOOK-SIDE og tryk “like”/”synes godt om” (hvis ikke du allerede har gjort det :-)
  • Find ovenstående billed på væggen eller i fotoalbummet, og tag dig selv.

Når du har “opfyldt” alle disse kriterier, deltager du i konkurrencen, som løber tilogmed lørdag d. 18. juni – søndag d. 19. kårer jeg en vinder :-)

 

2 kommentarer

  1. […] i aften, men ellers har jeg ingen vilde lørdags-planer! Til slut vil jeg lige minde dig om KONKURRENCEN – i aften er absolut SIDSTE CHANCE for at deltage, da jeg trækker en vinder i morgen. Husk, at der […]

Skriv et svar

