Ugens Fund # 01

Et nyt tiltag på bloggen er “Ugens Fund”, som forklarer sig selv meget godt :-) Hver lørdag eller søndag vil jeg poste et eller flere fine fund jeg har gjort mig i ugens løb. Det kan være alt fra et stykke fint tøj eller en god bog, til en lækker ret mad, en spændene film – eller noget helt femte :-) I uge 23 stødte jeg f.eks. på følgende:

Havde længe luret på denne søde blazer fra Sisters Point, og i uge 23 blev det min

Mis med de blå øjne – set i Svendborg ved Mølledammen. Jeg er forelsket!

Lækker bananasplit-kalorie-bombe til dessert på Restaurant La Pupa, Svendborg

Søde ord på La Pupa’s menu-kort… ;-)

Nogen i Svendborg vil gerne gøre opmærksom på noget – bl.a. mælkebøtter…

…og fugleklatter ;-)

Martin’s lækre Hyundai I20 blev indviet i uge 23… Lækker dyt!

…vi kørte bl.a. en tur til Tåsinge, hvor jeg opdagede denne skønne gårdbutik, hvor det er muligt at handle med dankort. Vældig smart :-)

Det her ville jeg egentlig gerne have været med til – måske næste år i stedet

Morsomt og vigtigt site – match dig selv med en herreløs hund :-) www.doggelganger.co.nz/

2 kommentarer

  1. JustPure · · Svar

    1: “Mis med de blå øjne” var endnu en af mine yndlings bøger da jeg var lille. Den skulle du tage og læse.

    2: Hahaha hvor er du matcher din dobbeltgænger godt. De har fat i den rigtige ende på den side :)

    1. Ja, det er en ret kær børnebog – det vil jeg give dig ret i (kender den nemlig godt) :-)

Skriv et svar

