30DBC 05: En hjemmeside du bruger jævnligt

Ja – der er jo lidt at vælge imellem. Tuner naturligvis dagligt ind på min forum-mail, min hotmail, facebook og trendsales, men det er jo rimelig gængse sider og lidt kedelige at blogge om efterhånden :-) Derfor får I et link til min gode venindes blog, som jeg også besøger hver dag. Her er både lidt om musik, dekoration, hjemmelavede kreationer, bloggerens liv og hverdag samt “Dagens Foto”, som jeg elsker! Tjek det ud HER – hun kan i øvrigt også findes i min blogroll til højre.

I morgen skal I glæde jer til et billed af mig fra 2007 – skal hen og kigge min eksterne harddisk igennem nu her, og gruer allerede lidt for det! Så vidt jeg husker, var 2007 nemlig året hvor min hud pludselig bestemte sig for at blive teenager fordi den nok aldrig havde været det før, og mit hår lignede noget der var løgn, fordi det gennemgik diverse forfærdelige besøg hos frisører som bl.a. hår-model og extensions-pige… Suk! Håber at finde et billed, der ikke er så afslørende ;-)

3 kommentarer

  1. Årh hvor er du sød…
    Blev først helt forvirret da jeg kikkede ind på din blog, troede lige et kort øjeblik at jeg var på min egen, hvilket jeg ikke kunne forså.. haha…

    Men tak for de søde ord, er glad for du linker til min blog, og at du synes godt om den… *
    I like…

    Elsker at kigge med herinde, og se hvad du min kære veninde laver, og alle de gode tilbud/køb der kommer… :) God inspiration – hehe, nogle gange når jeg står med en bestemt vare, så tænker jeg på dig, at det lige ville være noget for dig…

  2. Det var i hvert fald så lidt – tak hellere dig selv for din hyggelige blog, som altid er en fornøjelse af surfe forbi.. :-) Det er også rart at kunne være lidt opdateret på hinanden på den måde, ikke? Det synes jeg i hvert fald! :-)

  3. Helt bestemt… Og sikke mange der tittede ind på min blog efter du har linket til den… :)
    Du er sød, og tak for de fine ord… Glæder mig til at have mere tid til den nu, og overskud… :)

Skriv et svar

