30DBC 07: Et billed af dig og din nærmeste ven

Så blev det dag 07 i blog-challenge, og indtil videre kører det meget godt med at holde den gående hver dag. Her til aften skal jeg så fremvise et billed af mig selv og min nærmeste ven. Det er svært, for jeg er faktisk så heldig at have flere. Jeg har både nære veninder, en god kæreste og en skøn mor, som jeg alle vil påtegne som nærmeste venner! Derfor bliver absolut nummer ét Sif, min skønne kat :-) Hun er naturligvis en god ven, fordi jeg altid ved hvor jeg har hende. Hun sladrer aldrig, hun går aldrig bag om min ryg, hun elsker mig nærmest betingelsesløst, og hun er der altid for mig når jeg føler mig trist eller alene ;-) Hermed et billed af min kære missekat og jeg:

Skriv et svar

