Ugens fund # 3

Lettere forsinket er jeg nu klar med sidste uges fund :-) Jeg gik på en uges ferie i fredags, så jeg har koblet godt af i weekenden, og derfor ikke fået prioriteret bloggen så højt – men nu er jeg på den igen! Hermed lidt guld fra ugen der gik:

Ham her dukkede i ugens løb op på biblioteket’s frokoststue ;-) Jeg kalder ham Trope-Teddy

Sankt Hans kan næppe fejres uden en vaskeægte grill-raket…!

I weekenden blev der afholdt Kulinarisk Sydfyn i Svendborg – et kæmpemæssigt fødevare-marked med skønne smagsprøver på alt fra frugt og grønt til kød og forskellige drikkevare. Her skænkes der koncentreret smagsprøver op på hyldebærsaft ;-)

Kulinarisk høst – diverse flyers på steder der skal tjekkes nærmere ud, gratis indkøbsnet og en lækker kryddersmør samt pesto, jeg glæder mig til at afprøve på min fuldkornspasta i aften! Nammenam

Min mor og jeg brugte søndag aften på at kigge gamle billeder igennem… her ét af mig fra 1986, 1 år gammel og med store kinder

Min mors nye cykel-trøje med Grover fra Sesam Street (/Strasse) fortjener bestemt en plads under ugens fund – så sej!! :D

 

Skriv et svar

