30DBC 10: En madvare du kunne leve af

Det er ikke svært for mig at finde på en madvare jeg kunne leve af – men det er svært for mig at vælge imellem det forskellige ;-) Selvom jeg er lidt kræsen, så ELSKER jeg mad, og ser altid frem til alle dagens måltider! Jeg har sjældent været så angst som i vinter hvor jeg gennemgik min store mave-operation, og min appetit efterfølgende var som sunket i jorden. Det tog mig flere uger at genvinde den, dag for dag, og jeg var oprigtig bange for at den ikke kom tilbage igen som før. Heldigvis er alt nu som det plejer, og måske egentlig mere til, for jeg har aldrig vejet så meget, som jeg gør i dag! Har valgt at sætte fokus på HVIDLØGS-SPEGEPØLSEN – et par skiver af den på noget groft rugbrød, jo, det ku’ jeg såmænd nok godt leve af ;-) Mums!!

Skriv et svar

