Ugens fund # 4

Pyh, har haft en SKØN uge med ferie og et par heldige dage med ekstremt lækkert vejr. Nu er jeg tilbage på job, dog kun 2 uger før det endnu hedder 2 ugers ferie igen; det er lige til at holde ud! Her følger lidt dejlige fund fra min ferie-uge der gik (meget stærkt, som den slags gerne har tendens til)…

Strand-visit og “Woman” med posten om formiddagen – som sendt fra himlen. Endda med krydsords-tillæg til krydsordsentusiasten! (= mig)

Mor 47 år 29/6 – hun blev fejret af lillebror, morfar og jeg, mens farmand tourede den på cykelløb i Frankrig. Gaverne her rummer skønne fund som bl.a. tøj-gavekort, skærebræt, bælte og ikke mindst SKÅNEÆRMER ;-)

…dem måtte jeg naturligvis lige afprøve da desserten skulle serveres.

Kæreste vel hjemme fra job i Frankrig, med søde fund til mig :-) Marmelade, olie, bolsjer, skønne dåser, søbe og salatbestik i oliventræ <3

En Ærø-pilsner med skøn etikette

Lidt af et fund! …men desværre ikke min :-) Kan dog prale med at have en kæreste, som sejler denne på sit job!

 

Skriv et svar

