30DBC 11: En You Tube video du specielt godt kan lide

Efter min kæreste præsenterede mig for denne video for en måneds tid siden, er jeg blevet ret fascineret at begrebet Flash Mobs. (“En flash mob er en gruppe af mennesker, der forsamles pludseligt på et offentligt sted, og fælles udfører en usædvanlig og ofte morsom handling, hvorefter de spredes igen.” – læs mere om det her). Derfor bliver det altså denne video fra Århus Banegård, som jeg vil dele med jer på 11. dagen i min Blog Challenge :-)

2 kommentarer

  1. Hvor bliver man i godt humør :-)

  2. Ja.. Det er lige et skud go’ medicin til sjælen ;-) Der findes super mange fine af den slags flash mob-vidoer – kunne være sjovt engang selv at være med i én!

Skriv et svar

