Ugens fund # 5

En begivenhedsrig uge med arbejde, grill-hygge, veninde-tid og bryllup gik super stærkt, og nu er det allerede mandag igen! Hermed lidt billeder fra den sidste uges tid :-)

Søndag aften = kærestehygge i barndommens tegn! McDonald’s, Kinderæg og Narnia <3

…mit Kinderæg gemte på denne kære “Bøllemis” som nu har fået plads på Martin’s guitar

En vaskeægte svampebob/spongebob til fiskebasserne. Tror de er glade for deres nye nabo!

En svaleunge, som desværre forlod sin rede for tidligt..

Klar til bryllup og overnatning i KBH (med solskin i øjnene). Kjolen er fra ASOS og købt sidste år – også til et bryllup :-) Kufferten er fundet til et garage-salg sidste sommer.

Endnu en blomstret sag, som var indkøbt til bryllup’et og ankom med posten i sidste sekund. Desværre vurderede jeg, at den var lige kort nok til begivenheden. Købt hos NELLY til lige knap 300,-

Alternativ og eksotisk bryllups-pynt. Festen blev holdt i et stort bådehus på Holmen, hvortil vi blev sejlet i kanalbåd efter en smuk vielse i Det Kongelige Biblioteks Have. Suk!

Bryllupsdekoration – med tøris

En lækker menu med en masse nyt og anderledes!

Bryllup’et bød på bornholmske lækkerier

Udsigt fra bådehuset ved Holmen

Et særligt armbånd – flettet med kærlighed ;-)

Vel hjemme på Fyn igen – nærmere betegnet Odense Banegård – mødte jeg denne lille trunte, som adlød navnet LINE :-)

Mine skønne kornblomster, plantet i Maj, er endelig sprunget ud! Er sikker på min mormor, som havde grønne fingre, sidder og smiler ned til mig fra sin sky i himlen… :-)

Denne lækre strik hapsede jeg på udsalg i ugens løb. Fra Vila, sat ned til halv pris fra 349,- Den skal varme mig, når sommeraftenerne bliver til kølige sommernætter.

Skriv et svar

