30DBC 14: Et billed af dig selv og din familie

Ok. Jeg har snydt. Desværre ligger jeg ikke inde med et billed af både min familie og jeg – så skal jeg først i albumgemmerne hjemme hos de gamle – og får desværre ikke mulighed for at tage ét inden for de næste par dage. I øvrigt har min lillebror kamera-skræk, så dette er nok den bedste løsning for alle! :-) Det er mig oppe i venstre hjørne, skulle nogen være i tvivl ;-) Og ellers er det fra venstre min tante, min fætter, min morfars kæreste (som også er mor til min ene tante, og mormor til nogle af mine fætre – lidt indviklet), min mor, min far, min anden tante og min morbror. Den ældre herre med armene i vejret er min morfar, og hunden er Freddy – min morfar’s og hans kærestes delehund. Billedet er fra en december-dag i 2008, hvor noget af familien var samlet til julehygge hos min morbror og tante på Tåsinge. Det er min kusine som har taget billedet. Hermed kom vi på kreativ vis gennem dag nr. 14 i min blog challenge!

Skriv et svar

