Mer’ nyt

Nyt look – igen. Jeg tror jeg fik nok af det grønne, og trængte til at finde ind til noget mere personligt, noget mere fantastiske fund-agtigt, noget mere MIG. Synes egentlig det er lykkes ok at sætte mit eget præg på bloggen nu, for første gang har jeg customized et template i stedet for bare at tage et helt færdigt ét.

Hvad synes I, kære læsere?

Som jeg lovede i går, er der også blevet smidt lidt nyt i BUTIKKEN . Hvis du mangler en sød festkjole, et par nye sko eller en spritny mobiltelefon med touch, kan jeg anbefale dig at tage et kig! Sidst men ikke mindst, er min blogroll blevet flyttet fra sidebaren til menuen øverst under “links”. Jeg håber alt det nye er til at hitte u’ af :-) Fortsat dejlig onsdag til jer derude.

2 kommentarer

  1. Synes det her look – er meget bedre end det andet… :)
    Det ser meget proff ud, meget flot… :)

  2. Tak søde Stine – din mening betyder meget – er glad for du kan li’ det! :-)

Skriv et svar

